Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Reviews

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Leuke training. Veel oefeningen die goed toepasbaar zijn in de praktijk.”

N. Meeuwis, Gemeente Moerdijk - Onderhandelen
Beoordeling 8.0
“Een prima training om te ontdekken waar de knelpunten bij jezelf zitten. Je krijgt "hulpmiddelen" die je kunt gebruiken in de praktijk. Uiteraard zal het succes van deze training afhankelijk zijn van wat je zelf kunt en zal gaan gebruiken.”

P. Kemp, Terberg Leasing - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 8.6
“Een persoonlijke training is een absolute aanrader. Er wordt op jouw specifieke situatie en te verkopen product ingespeeld en daarmee is het echt een training op maat. Tips over openingszinnen, vraagstelling en voorbereiding.”

A. van der Sluis, LK Mediasupport - Telefonische acquisitie
Beoordeling 9.0
“Door in te spelen op praktische voorbeelden maakt het de training erg interactief en biedt op korte termijn handvaten, die je eenvoudig toe kunt passen.”

E. Böhmer, Claymount Assemblies B.V. - Onderhandelen
Beoordeling 8.0
“Compacte training waarin je veel duidelijk wordt op het gebied van onderhandelen. De rollenspellen waren gewoon leuk om te doen.”

G. Kroon, Gemeente Amsterdam Stadsdeel Oost - Onderhandelen
Beoordeling 8.2
“De trainer kan zich goed verplaatsen in wat de deelnemer wil leren en speelt daar goed op in. Er is een programma, maar daar kan van afgeweken worden. Daarnaast verrast de trainer met net iets extra's.”

K. Sweringa, NUON - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.8

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod